torsdag 22. desember 2016

Sikker på at det ikke er overgangsalderen?


Sikker på at det ikke er overgangsalderen du sliter med?

Tja, jeg har iallefall ikke hørt om noen som har det på samme måte da.

Jeg har skjønt at man kan bli "sliten" og glemme lettere når man er i overgangsalderen. Men jeg har aldri hørt om noen som blir så utmattet at man må ligge i flere timer, og ikke blir uthvilt av det etterpå.

Jeg har heller ikke hørt at overgangsalderen gjør at du får symptomverring av å trene - eller at det er en grunn til at man alltid er støl.

Hva med muskelrykninger - og stadig feberfølelse, er det noe du forbinder med overgangsalder?


For å tilfredsstille din nyskjerrighet da, så har jeg tatt prøve på overgangsalder - og den har startet  - men jeg er ikke helt inne i den enda. Dessuten hvis du vil vite det - så tar jeg p-piller, og i følge legen vil jeg da ikke få noen plager med overgangsalder så lenge jeg fortsetter på disse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar